Sjuk!

Heej!!!
Sorry att jag inte har uppdaterad men jag har varit jättesjuk och är fortfarande sjuk! Jag blev sjuk på lördagsmorgon och sen kräktes jag två gånger på kvällen... sen blev jag bara bomb förkyld!!!:( vill bli FRISK!!!!!!!! ska stanna hemma imorn också för jag har varit hemma i två dagar!!!
Men nu läsar mamma högt ur en bok och jag blir bara glad av det för det var så länge sen mamma gjorde det!:) känns så mysigt!;)
Men nu ska jag fortsätta att lyssna så vi får säga godnatt!!;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0