Varför

Hej!
Nu sitter jag i tv rummet på övervåningen och tittar på "taken". Det är en actionthriller och den är faktiskt bra;) lite läskig men jaja!!
Varför...???? Jag har en sång elr faktiskt två sånger på min hjärna!!!!! Den första heter "does your mother know" med ABBA!! Och den fick jag faktiskt höra för första gången på torsdagen! och den är skit bra!!!!!! Och sen den andra heter "cherry bomb" med Joan Jett!
Måste säga min dröm!!!
Jag såg ju på "sinister" med Ella och efter det fick jag mardrömmar såklart!!
Mannen var i min dröm och jag hatade det och när jag öppnade ögonen så stod han precis framför mig och jag försökte ta bort honom ur mitt huvud men när jag stängde ögonen så var han i mitt huvud och sen när jag öppnade ögonen stod han fortfarande kvar i framför sängen och jag blev så himla piss rädd och aaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!
Det var nog en av dem läskigaste drömmarna jag har haft!!:O
Men nu ska jag inte fokusera på det utan nu är det filmen jag ska fokusera på!:P
Men godnatt angels!!
Puss<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0