Trött

Hej!
Asså ska lägga mig, men måste vara säga vad jag gjorde idag!!!!! jag är ju fan dum i huvudet.... så jag hade ju tennis idag och jag är en sån här tjej som går genvägar för jag orkar inte gå världens omväg men iaf jag hade mina röda stövlar och jag skulle gå över en bäck elr vad man säger. Så jag tänkte ju att jag hade stövlar så då går jag i vattnet men sen märker jag att det läcker in skit mycket vatten och jag ba "ahhh" skriker!!! Varför det läckte in vatten var för att min högra stövel har ett stort hål och jag tänkte ju såklart inte på det.... visst är jag smart?? men iaf så jag spelade med en blöt strumpa. Men sen när jag skulle gå så var min stövel inte blöt!! Mohahah och PS jag var inte forever alone när det hände!!! Jag var med min kompis men hon gick den bättre vägen!!
Men måste verkligen sova nu!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0