Saga om ringen

Tjena igen!
Nu tittar jag på "Sagan om ringen, Kungens återkomst" typ... och det är den sista filmen av dem! Dem filmerna är riktigt bra!!!!:O bara det att dem visar inte allting på TV:n!!! Min syster har alla filmer på dvd och där har dem allting, för dem har tagit bort lite delar av filmen...:/
Idag kom min pappa hem från Kina!!!!!!!! Jag har saknat honom så himla mycket!!!! Han var borta i en vecka typ för hans flyg blev försenat igår för han skulle komma hem igår men han kom hem idag!! Jag ville så gärna ha skot elr nånting klädesplagg men jag fick nudlar!!! Hahahah men jag blev skit glad att han kom och för nudlarna!!!
Vi får höras imorn!!
Puss puss!!:*
Godnatt!! Zzzz



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0