Morgon

Godmorgon!
Jag har precist sminkat klart mig nu och idag är det 3+!! Jag vill inte att det ska regnsnöa men iaf då går ju snön bort typ:) vill ha min skinnjacka och converse ..... vet att det är lite tidigt men vill så gärna ha det!!!! okej behöver inte ha converse men min skinnjacka om det inte regnar för mycket!!!!:/
Men ska klä på mig kläder nu och sen så drar jag till skolan när jag är klar med allt:)
Ses<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0