Lycklig

Hej!
Nu ligger jag i min säng och tittar runt i mobilen. Jag har pluggat jättebra idag tycker jag och jag är väldigt lycklig över det:) sen senare gick jag till gården för det gick så bra att plugga. Det var roligt tyckte jag. Men på väg hem så blev jag sulad (stavning) på mitt ben! Det gjorde ont men inte jätteont men det blev ett rött märke:P
Imorn ska jag prata med studievägledaren om gymnasium med min mamma också. Asså jag tycker att det är synd om mig för jag dööööö garvar nästan hela tiden när jag tittar på henne.... hennes ögonbryn har hon målet så antagligen har ho typ inga, och sen har glasögon som förstorar hennes ögon VÄLDIGT mycket jag jag garvar skit mycket av det men jag garvar ju inte framför henne!
Men hoppas att det går bra för mig imorn!!
P.S min outfit idag och en annan bild:)
Godnatt:)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0