Läggdags för lilla mig

Hej!
Asså jag tyckte att det gick så bra för mig att plugga så jag drog till gården, fast jag ville inte men det var lite roligt! Varenda gång jag kommer hem därifrån så är jag helt vit med snö!!!!! jag går med kompisar på vägen hem och så blir det så att jag blir nerknuffad i snön! men ni vet, vänner är ju så:P jag själv tror att jag kan knuffa ner honom men jag tror jag är lite för svag, så jag måste bygga upp mina muskler!!xP
Imorn så är det tennis och då ska jag styrketräna mycket! Fast jag orkar inte gör det men ska verkligen vara duktig imorn:)
Asså måste bara säga att jag kan typ allting på NO nu!!!! Fett glad jag är idag för idag på dagen kunde jag nada men nu kan jag allting som man ska kunna typ:P
Ska sova nu så vi hörs imorn!:*
Godnatt!:D<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0