Kill me

Omg!!!
Jag och ella har precist tittar klart på "sinister"!!!! Och vi dog inte!! men asså seriöst jag blev skit rädd!!! Jag såg kanske 80% av filmen och Ella såg 10% av filmen!!!!! Hahhaha men asså jag blev rädd!!!! Ni såg videon kanske och den ramlade ner för vi jag råkade typ komma till den!!! Men asså vi skrek som 17 elr jag kanske skrek mer för jag tittade mer!!!xP
Nu tittar vi på "high school musical 3" och den är bra men sen när vi ska sova!! Hur ska det bli???
Men bloggar senare kanske!;)
Puss<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0