I'm coming home

Tjäna!
Kom precis hem från gården och det var tråkigt! det var tråkiga människor där men ändå det var roligt. Asså gården är ju öppen imorn på dagen och jag hade faktiskt tänkt att gå dit men om det blir tråkigt så går jag ju såklart;)
Sen senare imorn vid 6 elr något ska jag till ELLA!!!!!!! Vi ska ha "skräckfilm kväll" och vi kommer inte alls bli rädda...... vi ska ju bara se 2012 skräckigaste film som heter "sinister". Men asså den är nog inte den läskigaste för dem flesta för det finns mycket mer läskigare filmer. Fast aaaa det här har ju 2012! jaja:)
Men vi kommer iaf överleva hoppas jag!!xD
Men nu ni kära människor ska jag faktiskt lägga mig!:)
Hörs imorn och ha en trevlig fortsatt kväll!!
Godnatt!:)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0