Underbar kväll

Hejsan!
Idag har dagen varit rätt så bra!:)
Började skolan 8, och kom med mina nya jeans och kofta!!!! Jag fick några komentarer om min klädstil!:P
När jag kom hem så spelade jag lite wii som ni såg i förra inlägget och sen gick jag upp till mitt rum och sov lite middag....
och det bästa som var idag var att jag tog ett skönt och ett långt bad. Jag har inte badat i ett badkar på typ 6 år och idag var det så himla skönt. Jag ska börja göra det mer nu.
Imorn börjar jag halv 9!! Yuppie! Ska nog locka mitt hår om det är helt puffigt...:P
Men vet ni!!!!!! Jag kan göra egna inbakade flätor på mig!!:D elr kan bara göra en men är fett glad!!:) om det blir lockigt imorn av flätan så har jag det håret!;)
Men just nu tittar jag på "cast away" och den går just nu på 9:an!:)
Men ska titta klart nu och sen ska jag sova så vi får höras imorn!!!:*
Godnatt!!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0