Omgång

Heeeej!
Idag har det varit en skit bra dag:)
Jag gjorde SO prov och det gick faktiskt skit braaaaa!!!!!:D svarade på alla frågar förutom en men det gjorde inget.
Sen senare så kom jag på att vi hade håltimme efter lunch så då föreslog jag och jojjo att vi skulle dra till donken!! Vi fick sällskap dit av Moa så det blev skit roligt!!:)
Jag tog en mellan pommes,hamburgare och en liten fanta exotic (stavning).
Sen ville jag ha en till hamburgare så jag köpte 1 men han som var i kassan gav mig två!!!! Jag ba jag beställde 1 inte två men han bara "här"!!!! Och det var ju bra för då fick jag 1 på köpet:)
Men min mage blev ett berg!!! Jag åt alldeles för mycket!!!!!! Jag höll på att kräkas men aaa....
sen drog vi till tobak och jag köpte två godisar men jag tappade bort den andra så det blev bara en!!:(
När vi hade slutat så drog jag och Ella till gården och det var skit roligt!!!!! blev nockad, ritad och aaa.... xP
Men ska tagga dit nu så vi ses senare:D
Bye bye:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0