blogga,blogga

Hej!
Bloggar äntligen från datorn och det är mycket skönar och bättre. Men jag bloggar annars alltid från min iPhone för jag orkar inte starta datorn.
 
Men jag hade tänkt att skriva lite om igår när jag var på sjödalsgymnasiet. Det var suuuperkul och de var skit snälla och tog hand om mig. Asså omg jag vill inte gå i Segeltorpsskolan nu för alla är inte ens mogna och när jag var på sjödal så kände jag att man blev mognare när man var med dem äldre. Fast jag är lika gammal som dem för jag gick med dem som gick i första ring.... heheh:P
Men när kom in på första lektion så trodde jag att det skulle vara roligt men det var skit tråkigt!!! hade typ 100 minuters lektion och piss vad det var tråkigt! men jag träffade några där som jag kände och det var ändå skönt att ha några där som man känner. Sen skulle vi äta lunch och det var skit äckligt!!!!!!!!!!!!!!!! det var raggmunkar med potatis i!!!:O har aldrig ätit det och det var jätteäckligt! Efter lunch hade vi en lång rast så vi satt vid ett bord och snackade! fast jag snackade inte alls mycket men jag snackade en del iallafall. När rasten var slut så började vi med frisör lektion och det var rätt så tråkigt tyckte, dem började halv ett och slutade halv fem men jag gick vid två. Jag men jag gick runt och tittade när dem höll på och det såg rätt så roligt ut tyckte jag.
 
När jag gick därifrån så gick jag till donken och åt forever alone... haahah fett tråkigt det var men jag åt snabb!!!!! sen gick jag till bussen och tog 710 till stallet för jag skulle faktiskt rida på den dagen!:P
Jag orkade inte byta om på dirre när jag kom dit så satt i soffan och höll på med min mobil...
 
Sen var det dags att rida och jag fick rida Marisca och det gick inte alls bra...
 
måste gå nu, men hej då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0