vill dö!!!

Hej...
Asså äntligen är jag KLAR!!!!(typ) jag har suttit framför datorn typ i 3 timmar och jobbat med min labbrapport. Jag håller på att börja gråta snart!!:( jag är helt seriös! nu kommer jag express my feelings for u guys... Jag känner mig sämst i hela världen!!! jag kommer seriöst börja gråta snart!! asså vem sitter framför datorn i 3 timmar bara för att göra en j*vla labbrapport!!!! och jag vet inte ens om jag kommer få godkänt på min labbrapport:? och sen har jag fråger till som måste vara klart tills imorn i NO:n!! men jag kommer inte att göra dom för jag håller på att dö framför datorn!
Hoppas att det går skit bra för i skolan!!!!! Ni är iaf inte lika sämst som mig:/ jag vill bara dö just nu för jag vill inte leva längre!!! för då behöver inte jag göra läxor längre och behöver inte ens tänka på SKOLAN!!!
Och tänk dom i afrika som vill så gärna gå i skola!!!! dom vill ju inte jobba...
Nångång om jag vinner med massor av pengar kommer jag donera skit mycket till dom i afrika och andra länder!!
Ahhh det var skönt att skriva ner mina känslor!!! känner mig "pytte" lite bättre;/
Men måste gå och lägga mig nu!!!!
Goodnight!!


Postat av: Tina - Minnas mamma

Kram ♥



Behöver du hjälp eller behöver prata med någon så finns jag här!

2012-03-17 @ 14:22:43
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0