Lite allt möjligt...

Hej!!
Jag hade en jättebra tid på gården!;) jag grät och mina vänner grät för filmen var så sorglig!!!!!:'( men den var ändå skit bra!!!!(hehe)
Jag glömde säga hur min dag var... så första dagen efter sportlovet är jue alltid jobbigt men det var inte så jobbigt!:) jag vaknade vid... 5!:0 jag var skit pigg och vill att kl skulle bli 7! vet varför inte jag vaknade så tidigt;0
Iaf i skolan var jag trött... >;( orkade inte med svenska lektionen, tittade bara ut genom fönstret;P
Men jag ska lägga upp lite bilder.. och det är bilder på kläder som jag vill ha!!!!
Skit snygga kläder asså;) här kommer länken: www.bubbleroom.se
men vi ses imorn för jag är skit trött men Godnatt;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0