Kom hem från Romme!!

Hejsan:D
Jag har inte kunnat blogga denna helg för jag har varit i romme och åkt skidor!!:) det var jätteroligt!:) men det dåliga var att det inte fanns något internet:( och det var därför jag inte har bloggat...
Iaf jag hade det jätteroligt i romme och jag åkte med mina föräldrar... :P ville typ åka med nån vän dit men dom var okej!!;)
Senare den här vekcan har jag inte gjort så mycket... ;S har varit på gården och bara varit hemma.
Imorn har jag Idrotts-prov!!!!!!:( har inte övat någonting!!!:O men det kommer gå bra hoppas jag... (kanske)
Men det posetiva är att jag börjar nånting med 10:00 elr 10:30!!! för jag har ingen SO imorn!!!!:D
Men nu äre dags att jag går och dushar!!!! men jag lägger upp bilder nu från romme!!;)fint träd...
fint i Lördags!


nån random:)
lite mys i stugan;)
mm pannkakor;)
daim är alltid ra att ha... ;)
soligt!!!
hihi jag;)
sitter i liften:)
mina skidor:)


jag...



FIN DAG!!!
is:)
snö:P
Hej då romme♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0