haha vilken bra vän jag har...

Hej!
Såg just ett videoklipp som min vän johanna har laggt upp på sin blogg, eller devote sida och den var så gullig och känslosam!!!!!!:( det handlade om våran vänskap och hon hade laggt upp bilder på oss... och jag vill bara springa till henne i slowmotion och bara krama henne!!! haha jag sa idag att jag hade längtat efter henne jättemycket men det hade bara gått typ 2 dar vi sågs sist xP
Men jag måste göra en sån video på mig och johanna nån gång!!!!
Det här blir det sista inlägget för idag för jag ska plugga och sen ska jag lägga mig men vi får höras imorn!!!
Goodnight!!!<3
P.S här kommer johannas devote...
www.jujjos.devote.se ♥


Postat av: Tina - Minnas mamma

Kan inte kommentera dom översta inläggen för du har bloggat dom från mobilen :P



I alla fall! SHIT vad grym du är som fick A på matteprovet! Klart du ska fira :D Tjohoo!

2012-03-22 @ 11:53:40
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0