Bra dag:)

Hejsan!
Vet att det är lite sent att blogga nu men jag har inte bloggat på två dar typ så aa...
Jag var i skolan idag såklart och vi slutade 20 min tidigare idag!!!:D
sen gick jag hem till felicia för jag skulle till gården på e.m (efter middag) och det tar typ 20 min att gå hem så då frågade Felicia om vi kunde göra något!:) vi gick ut med hundarna sen var vi på datorn och sen gick vi till gården:) det var skit tråkigt där!!!!
Sen gick jag hem och åt middag och sen gick jag till gården igen.... gud vad jag skriver mycket!!! iaf jag hade en trevlig tid på gården!:D
Måste lägga mig nu!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0