Godnatt<3

Hej!
Kom hem fr¨n min kompis för några minuter sen, och nu ligger jag i sängen och ska se en film snart:) gå in på www.swefilmer.com !! där kan man se jättemånga gratis filmer och jag har gjort det dom veckorna jag har varit här på öland:P  för jag har så tråkigt!!!
Imorn ska jag på tennis, och efter tennisen ska jag hem och duscha, efter det ska jag till kalmar och shoppa och sen ska jag äta PIZZA och sen se på "ice age 4" med mamma och pappa:P kommer bli roligt! hoppas jag...
Jag skå gå på tennis i 2 veckor!
Men nu ska jag titta på film så vi ses imorn!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0