dålig dag

Hej!
Idag har det varit en dålig dag för jag skulle beställa "Justin Bieber biljetter till hans konsert men jag fick inga! eller asså jag fick dom biligaste men jag ville inte ha dom så jag försökte på ett nytt försök och få bättre platser men då var alla redan slutsålt och jag hade chansen att gå på den men nu äre försent! asså jag hade inte tänkt att gå själv! (hehe)
men annars har jag tittat på alla Twilight filmer idag! eller jag tittade på "new moon", "eclipse" och breaking dawn men "twilight" såg jag igår!:)
Men nu ska jag chilla så vi ses senare:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0