Skärholmen!

Hejsan alla som läser!;)
Jag har just kommit hem från skärholmen. Jag har köpt en ny maskara, och bytt ut en ny tröja som jag fick på julafton. För den första jag fick var dör liten:/ men nu har jag en bättre;) och så köpte jag nya hårspännen:) sen köpte jag en tröja till min vän för jag har inte gett någon julklapp till henne än;/ men ska gör det idag om hon är hemma:) ska snart äta lunch äntligen!! är skit hungrig!:0 oh just det jag la upp en bild på mig när jag prövade en ögonskugga som jag gillar skit mycket! vet inte om du ser det så bra men aja..;)
Tjao!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0