Tjena!!

Hejsan!
Jag är glad idag!:) jag har läst ut min bok och shoppat lite skidsaker så idag har det varit bra;) och sen läste jag ut boken typ på en timme elr 45 min typ..? elr jag vet inte men jag är endå klar med den äntligen!!!:D den var skit bra och boken heter Sandor/Ida och det är en ungdomsbok och den är skit bra, ni borde läsa den!! den är känslosam, handlar om vänskap att man måste kunna lita på sig och att inte !LJUGA! för andra om sig själv och jaa... ni får läsa den!!=)
Man känner i den boken att man har gjort samma saker ibland... och jag tror att ni kan hitta er själva i den boken i dom flesta situationerna!!LÄS DEN!!
Jag har iaf ätit mat nu och snart ska jag duscha, fixa i ordning mina skolsaker m.m!:)
Åh måste säga en sak... jag har fått ett nytt påslakan och det är på usa och flaggan!!! blev skit glad men det var därför jag har läst 3 böcker så jag har 17 mer att läsa och då får jag en egen dator!!!!! den här datorn som jag bloggar på har jag då fått av skolan så det är inte riktigt min...;P
Men jag lägger upp en bild imorn på mitt nya påslakan!!:D
Måste bara säga att igår när jag red, så red jag på en häst som heter Glimra och hon var helt jobbig igår,  vi red i 2 volter och jag kunde inte få henne i galopp och sen skulle jag bara piska henne lite på bogen och då galopperade hon iväg till den andra volten och sparkade lite bakut elr vad det heter men det menas att hon sparkade i luften och jag bara flög på henne men som tur satt jag kvar på henne!! och jag sneglade till min kompis jojo som nästan inte kan hålla sig för skratt!! jag såg säker helt sjuk ut!!xP men det var roligt typ... elr inte så mycket men ändå;)
Omg jag har aldrig skrivit så här mycket!! haha det är jue roligt att blogga!! men jag måste bara fixa min blogg mycket finare!!!
men nu måste jag gå och duscha!! och det blir det sista inlägget för idag;)
Godnatt!!!:D<33


Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag har också läst Sandor / Ida och jag älskar den! Den är skitbra! Jag har sett filmen också men böckerna är alltid mycket bättre än filmen!!

2012-02-19 @ 20:51:51
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: sussi!!:D

Den var skit bra, vi kommer få se filmen innan sportlovet och jag såg part 1 till typ part 4 och jag blev helt besviken på filmen!!:( boken är helt mycket bättre!;)

2012-02-19 @ 20:56:55
URL: http://sussii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0