OMG!!

Omg hej!!!
Idag är det en tur dag för mig, min dag har varit så himla rolig och bra:)
Måste bara säga en sak.. vi har haft 1,2,4,6,98 som tv-kanaler och nu har vi 24 nya kanaler!!!!!!! så himla roligt!!!;D
Snart ska jag åka till tennisen och spela lite och sen ska jag till gården med jojo och det kommer bli skit kul för en speciel person kommer vara där... asså en ledare som är as nice och skit rolig!!!
men måste gå nu och äta lite:D
vi ses senare!!!;D<3


Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag vill också ha fler kanaler!!

2012-02-19 @ 06:13:41
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: sussi!!:D

haha jag har typ längtat i flera år att kunna ha flera kanaler och äntligen så har vi det!!;D

2012-02-19 @ 14:22:05
URL: http://sussii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0