Okej dag;)

Godkväll!:)
Jag ligger i min säng nu och bloggar:) är skit trött... jag gick började 8:00 och slutade 9:50 så vrf skulle man ha skola då?;/
Jag vet att jag är tjatig om gården och att jag alltid går dit men det är det jag gör på kvällarna;) och jag bloggar jue då hela tiden om gården;) men det är mitt liv:) jag vann nästan 20kr!!!!! hade iaf skit roligt;)
Men nu måste jag sova så vi ses imorn;)
godnatt!!!:D<33


Postat av: Tina - Minnas mamma

Haha, lite vinstpengar är ju verkligen aldrig fel ;-)

2012-02-19 @ 06:14:04
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag har förresten en jättebra idé till din design ;) Maila mig några bilder på dig till [email protected] (.se <-- och inte .com) så fixar jag en jättesnygg. Du kan också skriva lite med ord eller länka till någon blogg du tycker är snygg, men om du inte har några idéer så har jag en idé :P

2012-02-19 @ 06:52:15
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: sussi!:D

jag skulle jättegärna vilja att du kunde fixa min blogg!!:D det skulle vara jätteroligt och snällt av dig!! för just nu ser min blogg ful ut;P men jag kan maila lite bilder när jag har tid:D!!!

TACK!!!

2012-02-19 @ 14:20:31
URL: http://sussii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0