min dag...

♥Tja!
Nu ska jag berätta om min dag... :)
Först vaknade jag 9:40 sen somnade jag
om och vaknade 11 sen xP
sen åt jag frukost 11:30 och gjorde läxan samdtidigt!! jag håller på med en SO sak i skolan och jag behövde ta hem den... :(
Sen gick jag och tittade på TV och åt lunch medans:D efter det lockade jag mitt hår för jag hade ingenting att göra... men sen ringde jag en av mina kompisar och då träffades vi:) vi hade det jätteskönt för vi satt ute i det varma vädret!!!!! det var jue typ 14 grader ute!!!!!!!! snart sommar!!
Sen då kl 3 gick vi till gården och då kom en annan vän till mig dit!!:D
Och jag hade det skit tråkigt på gården... jag sov typ den sista halvtimmen sen för jag hade det så  himla tråkigt!!! sen kl 5 gick jag hem och soooov.. ahh det var så himla skönt men jag sov typ bara i en halvtimme för då skulle vi äta middag! det var skit gott.. vi åt pannkakor!!! och jag åt  alldeles för mycket och min mage är helt uppsväld elr vad man säger xP
efter middagen gick jag till gården igen och då var jag lite piggare:D när jag kom dit spelade jag vändtia med en personal och jag förlorade hela tiden!!! och sen spelade en annan med henne och jag vet inte vad som hände men jag bara skrattade hela tiden för inget!!!så himla dålig humor jag har asså xD
det var dans på gården och det var skit roligt för det var min kompis som dansade och hon var skit duktig!!!! blev lite avundsjuk:P
sen efter det gjorde jag inte så mycket;/
9:30 gick jag hem och när jag kom hem skrev jag det här:D så det var min dag idag!!!;)men nu är jag är skit trött så vi får höras imorn!!!
Godnatt♥♥


Postat av: Tina - Minnas mamma

Haha, fan vad du är grym som sover hela tiden ;) Hihi! Du vet att man ska vara vaken typ 16 timmar per dag och sova 8?

Om du kliver upp 11 och lägger dig 23 blir det bara 12 vakna timmar, sen sov du nästan lite på gården och tog en powernap innan middagen ^_^

Skitbra! Man ska sova sig igenom sina lov tycker jag ;) Man måste ju passa på!

2012-03-02 @ 15:49:14
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är 15 år och fyller år i September :) Jag har bott i USA i 2 år! :) Det var skit roligt! Jag bodde då i Minnesota.. ville hellre bo i Florida elr California men jag hade skit roligt i den staten!! :) från 2008 till 2010 :)
På min fritid brukar jag rida,lyssna på MUSIK, älskar att ta fotton och älskar att vara med mina vänner!! dom betyder allt!<3 Jag lovar att lägga upp bilder!!

Hoppas att ni gillar min blogg och ha ALLTID en TREVLIG dag!<3

RSS 2.0